Subskrypcja sprzętu to elastyczna forma finansowania, dzięki której nie musisz kupować, żeby korzystać z danego urządzenia. Idealna dla osób, które cenią sobie dostęp do nowej technologii i regularnie wymieniają swój sprzęt na nowszy. W przypadku firm, dodatkową zaletą jest fakt, że subskrypcja jest usługą, nie zobowiązaniem - nie tworzy więc długu przedsiębiorstwa, a comiesięczną fakturę VAT można łatwo wrzucić w koszty prowadzenia działalności. 

Oferta subskrypcji skierowana jest do firm, natomiast z oferty najmu może skorzystać każdy, kto jej nie posiada. Firmy dostają comiesięczną fakturę VAT za usługę, którą mogą wrzucić w koszty prowadzenia działalności.

Umowy trwają 12 miesięcy, ale w przypadku oferty dla firm już po 6 możesz wymienić sprzęt na nowszy. 

W przypadku oferty dla biznesu niezbędny będzie NIP oraz dowód osobisty. Dodatkowo w przypadku transakcji o wyższym wolumenie możesz zostać poproszony o udostępnienie dokumentów finansowych. Z oferty indywidualnej może skorzystać każdy kto ukończył 21 rok życia i posiada dowód osobisty.

Kaucja jest dla nas dodatkowym zabezpieczeniem, w przypadku, gdyby sprzęt wrócił uszkodzony (oczywiście nie bierzmy pod uwagę standardowych śladów użytkowania) Z kaucji pokrywany jest koszt naprawy. Po zwrocie sprawnego sprzętu od razu zawracamy kaucję na konto klienta. Kaucja standardowo wynosi 10% wartości sprzętu. 

Przed zakończeniem umowy nasz zespół się z Tobą skontaktuje. Sprzęt najlepiej wysłać kurierem na adres Adama Branickiego 15, 02-972 Warszawa. Możesz go również zwrócić bezpośrednio w siedzibie operatora usługi dla firm WeSub S.A. bądź dla konsumenta RentUP Europe S.A.

Cena wynajmu związana jest ze spadkiem wartości przedmiotu w czasie, kiedy jest użytkowany przez klienta. Oznacza to, że płacisz tylko za korzystanie, nie spłacasz wartości przedmiotu. W cenę wliczone jest ubezpieczenie oraz podstawowy pakiet ochronny. 

Każdą taką sytuację należy zgłosić do nas w przeciągu 2-3 dni od zdarzenia. W zależności od charakteru szkody poinstruujemy co należy zrobić dalej. Zgłoszenia należy dokonać na adres mailowy: serwis@wesub.pl w przypadku oferty dla firm oraz na biuro@rentup.pl w przypadku oferty dla konsumenta.

W zależności od urządzenia pakiety się różnią. W podstawowym pakiecie zawsze finansowane jest 100% diagnostyki urządzenia i wycenę jego naprawy. Realizowane są wszystkie naprawy gwarancyjne. W przypadku MacBooków, iPhonów i iMaców WeSub finansuje 70% wymiany wyświetlacza. Dobierając SafeUp+ zyskujesz jednokrotną możliwość naprawy uszkodzenia poza warunkami gwarancji. 

Koszyk

Koszyk jest pusty

 

Popularne wyszukiwania:

Account

Account

Nie masz konta?
Create an Account